Meer klanten met LinkedIn – Online via ZOOM

Een LinkedIn strategie die werkt! 

Herken je dit als ondernemer?

  • Je bent actief op LinkedIn, maar je bent teleurgesteld in de resultaten;
  • Je hebt jaren geleden een LinkedIn profiel aangemaakt en nu is het tijd om er echt iets mee te gaan doen (je hebt bijvoorbeeld nieuwe opdrachten nodig);
  • Je weet dat je meer rendement kunt halen uit LinkedIn, maar je weet niet hoe;
  • Je hoort om je heen dat je meer klanten / omzet via LinkedIn kunt krijgen, maar hoe het precies werkt, weet je niet;
  • De concurrent praat over nieuwe klanten via LinkedIn, maar bij jou gaat nooit de telefoon met een nieuwe klant die je via LinkedIn heeft gevonden.

Hoe zou jij het vinden als je:

  • tips krijgt waardoor jouw persoonlijke LinkedIn pagina met kop en schouders boven die van de concurrent uitsteekt?
  • beter en sneller gevonden gaat worden door nieuwe klanten?
  • weet hoe LinkedIn werkt en moeiteloos je weg erin kunt vinden?
  • weet hoe je je netwerk kunt uitbreiden en zo nieuwe interessante potentiële klanten in jouw communicatiestrategie kunt opnemen?
  • weet hoe je via LinkedIn nieuwe doelmarkten kunt bereiken?
  • begrijpt hoe het samenspel is tussen je website en social media (LinkedIn)?

Dit leer je tijdens de training Meer klanten met LinkedIn – Online via ZOOM.

Meld je nu aan »

De realiteit van de ondernemer

In mijn dagelijkse LinkedIn praktijk zie ik veel ondernemers die social media er maar een beetje op gevoel bij doen. Ze hebben ooit een profiel aangemaakt en denken dat ze vanzelf gevonden gaan worden door nieuwe klanten. Er gaat vaak een wereld voor ze open als er uitgebreid uitleg gegeven wordt over de achtergrond van het gebruik van LinkedIn. De tijd ontbreekt vaak om er eens even rustig voor te zitten om het zelf uit te zoeken. En nadenken over een slimme communicatiestrategie zodat je website en social media elkaar op de juiste manier versterken is vaak een brug te ver.

Wat heb je nodig om succes te hebben op LinkedIn?

Om succesvol te zijn via LinkedIn heb je het volgende nodig:

  1. Grondige kennis van LinkedIn
    Uitleg hoe LinkedIn werkt zodat je moeiteloos via LinkedIn kunt communiceren.
  2. Een professioneel LinkedIn profiel dat met kop en schouders boven die van je concurrenten uitsteekt
    Tijdens de training is er ruimschoots tijd om samen slim na te denken over een goede invulling van jouw LinkedIn pagina zowel privé als zakelijk. Er worden veel praktische tips gegeven en je gaat er meteen tijdens de training mee aan de slag. Aan het einde van deel 1 van de training heb je hele professionele LinkedIn pagina en word je veel beter gevonden door jouw klanten. En eentje die met kop en schouders boven die van je concurrenten uitsteekt!
  3. Een helder plan van aanpak voor LinkedIn
    • Waar zitten je klanten? Wie zijn je fans?
    • Hoe ga je die via LinkedIn bereiken?
    • Welke updates ga je plaatsen en bij wie komen die terecht?
    • Welke artikelen ga je posten en voor wie schrijf je die?
    • Hoe ga je je bedrijfspagina op LinkedIn inzetten. Hoe ga je meer volgers krijgen?
    • Van welke groepen ga je lid worden? Hoe zorg jij dat je het juiste gesprek start in de juiste doelgroep?

In 3x 2 uur efficiënt aan de slag met jouw LinkedIn strategie online via ZOOM?

Als LinkedIn professional help ik graag hoog opgeleide ondernemers die weten dat ze meer rendement uit LinkedIn kunnen halen, maar er niet aan toekomen om dat allemaal zelf uit te zoeken. Zij willen onder begeleiding van een LinkedIn professional aan de slag om daarna moeiteloos LinkedIn zelf te kunnen inzetten. Mijn klanten kiezen dan voor de training Meer klanten met LinkedIn – Online via ZOOM.

Klantreview Richard de Vries – De cursus is het geld meer dan waard!

Richard is senior HR-manager en verhuurt zichzelf via Aurelius-Advies.

De aanleiding om bij jou een LinkedIn training te volgen was het besef dat ik eigenlijk een beetje droog kwam te staan wat leads betreft voor nieuwe opdrachten. Ik had altijd het idee dat ik van warme contacten afhankelijk was. Dat denk ik nog steeds, maar daarenboven denk ik dat social media wel eens ondersteunend zou kunnen zijn. Zeg maar in de voorfase voordat het tot warme contacten komt.

Ik heb een LinkedIn profiel sinds oktober 2008 en toen heb ik er wat tijd en energie in gestoken, maar eigenlijk heb ik het sindsdien maar een beetje laten sloffen.

Wat ik in de training wilde leren was mij meer te mengen in de online berichtgevingen. Want ik zag dat veel bekenden van mij uit mijn netwerk reageerden op discussie en blogs. Dat deed ik ook wel eens door te reageren met een duimpje. Maar het reageren met een eigen blog of een reactie plaatsen met een link of een hashtag, dat vond ik toch een beetje te onbekend. Daar wilde ik wat meer van weten en over die drempel heen geholpen worden.

Wat zijn je ervaringen met het online les krijgen via ZOOM?

De ochtendbijeenkomst was perfect, want toen had ik privé les.

De 2e bijeenkomst was ik samen met een andere deelnemer en dat vond ik wat minder goed werken. De interactie in een live klaslokaal gaat toch makkelijker dan de interactie online.

Mijn grootste eyeopener was dat LinkedIn (misschien wel alle sociale media) een kwestie van geven is (positieve reacties geven). Als je een kritische noot wil kraken, dan doe je dat niet ‘en plein publique’ , maar op een andere manier. Op die manier is het eigenlijk ook leuk. Ik zit nu iedere ochtend (dat had ik mijzelf ook voorgenomen om dit 30 dagen te doen) een half uur tot ¾ uur achter LinkedIn, Dan probeer ik eens wat nieuwe knoppen uit. Door dat positivisme is het ook leuk om dingen te lezen. Er zijn ook wel eens reacties waar ik mij aan erger, maar dan zet ik ze op ‘stil’. Op die manier is het iets leuks geworden.

De cursus heeft tot nu toe (in de afgelopen 14 dagen) nog geen leads opgeleverd, maar wel meer contacten met mijn eigen netwerk en dus meer aanwezigheid op LinkedIn.

Welke nieuwe inzichten heb je gehaald uit het online marketingboek ‘Een Zaak van Fans’ van Ellen de Lange-Ros dat je als bonus bij de cursus hebt gekregen?

In het begin vond ik het een beetje een kinderlijk verhaal. Toen lette ik op de literaire kwaliteit en die vond ik niet hoog, maar de inhoud is wel waardevol. Ook ik kwam er achter dat ik maar een paar fans heb. Dat is helemaal niet erg. Alleen het is wel belangrijk om meer energie in de fans te steken. En door te snappen wie mijn fans zijn, kan ik makkelijker onderscheid maken bij mijn toekomstige contacten of ze fan of geen fan zijn. Bij voorkeur werk ik in de toekomst graag samen met fans.

Ik ben nog niet begonnen in het boek ‘Maak ze gek’  van Aartjan van Erkel. Ik heb zoveel input gehad vanuit het boek Een zaak van Fans. Daarmee wilde ik eerst aan de slag.

Wat vond je van nazorg? Ik heb wel in het E-book gekeken. Ik vond de review van mijn profiel waardevol. Dat laat zien dit gaat goed en daar kun je nog puntjes op de ‘i’ zetten. Ik maak graag nog gebruik van een call die we samen kunnen afspreken voor het stellen van een paar vragen. De nazorg vond ik perfect. Dat completeert wel, juist omdat je dingen in praktijk moet brengen. Dan is het fijn als je later nog even contact met jou kunt hebben.

Ik had het veel eerder moeten doen die cursus. De eerste keer dat wij contact hadden is twee jaar geleden. Ik had het toen door moeten zetten. Ik ben blij dat ik het heb gedaan. Ik vind het echt zijn geld waard!

Rechard de Vries volgde deze cursus op 17 en 21 april 2020.

Dit is wat recente deelnemers over deze training zeggen:

Annelies:
Ik heb de training Meer klanten met LinkedIn als zeer nuttig ervaren. Voor mij is het duidelijker geworden dat linkedin veel meer is dan de Rolodex 2.0. Judith vertelt op een enthousiaste manier wat LinkedIn voor je kan betekenen en hoe zaken achter de schermen werken. Aanrader dus!”

Aletta:
“Judith is, buiten het feit dat ze een leuk en spontaan mens is, een zeer deskundige trainer met veel verstand van zaken. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk en ze kan veel informatie in korte tijd overdragen op een hele prettige manier. Ze heeft veel goede tips en haar informatie is meer dan volledig. Het was een super goed georganiseerde dag met als toef op de taart een mooie fotoshoot als extra service  voor je LinkedIn-pagina. Helemaal top dus!”

Wat leer je dan precies?

Aan het einde van de training Meer klanten met LinkedIn – Online via ZOOM heb je de volgende vaardigheden opgedaan:

  • je weet hoe je LinkedIn als professional kunt inzetten;
  • je weet hoe je een LinkedIn bedrijfspagina aanmaakt en hoe je een bedrijfspagina kunt inzetten als instrument;
  • je weet wie jouw fans zijn en hoe je ze kunt bereiken via LinkedIn;
  • je bent bekend met de communicatiekanalen die LinkedIn biedt en hoe ze werken;
  • je weet hoe jij je eigen content strategie kunt maken;
  • je bent bekend met de interactie van je website, content en de rol van social media;

Na deze training zet jij LinkedIn moeiteloos in als strategisch marketing instrument, weet je hoe jij je zichtbaarheid op LinkedIn vergroot en trek je meer klanten en dus omzet aan!

Je hebt een aanvullend actieplan gemaakt, waarmee je gericht verder kunt om nog meer rendement uit LinkedIn te halen.

Is de training Meer klanten met LinkedIn – Online via ZOOM iets voor jou?

Voordat je besluit of je aan deze training gaat deelnemen, is het uiteraard zaak dat je weet wat het precies inhoudt.

Dit krijg je in ieder geval niet:

  • Een vermoeiende en saaie theoretische verhandeling over de werking van LinkedIn;
  • Een zweverig verhaal over strategische inzet van LinkedIn die voor jou niet gaat werken;
  • Een grote groep met deelnemers waardoor je onvoldoende persoonlijke aandacht krijgt.

Dit krijg je wel:

  • Een gedegen uitleg over LinkedIn op enthousiaste wijze gebracht door een professional die LinkedIn al 12 jaar op succesvolle wijze zelf gebruikt en er al 10 jaar les in geeft;
  • Je gaat aan de slag met wie jouw klanten en fans zijn. Waar zit jouw doelgroep? En hoe ga je die bereiken?;
  • Een praktisch plan van aanpak zodat jij aan het eind van de dag zelf met LinkedIn aan de slag kan;
  • Maximaal 3 deelnemers in de digitale classroom. Deelnemers zijn hoog opgeleide professionals die al langer ondernemer zijn of een onderneming aan het opstarten zijn;
  • Veel ruimte voor persoonlijke aandacht.

Maak kennis met de docent

Mijn naam is  Judith de Pagter en ik heb er mijn werk van gemaakt om ondernemers op praktische wijze te helpen meer kennis over LinkedIn te verkrijgen en strategisch te leren inzetten. Sinds 2010 werk ik als zelfstandig LinkedIn trainer en heb bijna 5.000 mensen geholpen om hun kennis van LinkedIn te vergroten.

Door mijn opleidingen en lidmaatschap van diverse netwerken heb ik veel kennis opgedaan over het uitbouwen en onderhouden van netwerken. In mijn loopbaan ben ik heel regelmatig bezig geweest met aan IT gerelateerde projecten (ontwikkeling van maatwerksoftware vanuit de gebruikerskant, implementatie van CRM-software, opzetten IT-en telefonie-infrastructuur voor nieuwbouw bedrijfsverzamelgebouw met 37 partijen in de gezondheidszorg en recent oplevering van bedrijvenregister (zakelijksoest.nl). Complexe informatie helder en duidelijk overbrengen op mijn publiek zit in mijn DNA.

Ik ben leergierig en ik wil altijd precies weten hoe techniek werkt. Ik heb in mijn loopbaan heel veel bedrijven van binnen gezien en in veel verschillende branches gewerkt. Ik kan mij goed inleven in bedrijven en kom met concrete voorbeelden die je meteen in praktijk kunt brengen.

Mijn allergrootste kracht is mijn aanstekelijke enthousiasme. De passie voor mijn vak klinkt in alles wat ik overbreng door. Daarmee zet ik mensen in beweging en zorg ervoor dat ze met de theorie ook daadwerkelijk aan de slag gaan!

Wat kost de training Meer klanten met LinkedIn – Online via ZOOM?

Deze online training van 3x 2 uur, inclusief bonussen kost € 309,00 excl. BTW.

Je krijgt drie bonussen:

  1. Het boek  ‘Een zaak van Fans’ van Ellen de Lange-Ros ter waarde van € 20,51: een roman voor ondernemers en zelfstandigen over meer klanten krijgen en goed geld verdienen; Dit boek wordt via pakketpost aan je toegestuurd;
  2. Het boek ‘Maak ze gek’ van Aartjan van Erkel ter waarde van € 22,99: hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing; Dit boek wordt via pakketpost aan je toegestuurd;
  3. Een bijna 180 pagina tellende praktische LinkedIn handleiding in de vorm van een E-book ‘Mensen  online met elkaar verbinden’, versie januari 2020 ter waarde van € 14,95 geschreven door Judith de Pagter
Meld je nu aan »

Ben jij erbij?

De groepen zijn klein: maximaal 3 deelnemers. Dus volop aandacht voor iedereen! Maar ook snel uitverkocht, dus wacht niet te lang met boeken.

Praktische informatie over datum, tijd:

Deze training wordt gegeven in drie blokken van 2 uur. Dit zijn de data waaruit je kunt kiezen:

  • mei 2020
    • 22 mei 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 1) en van 14.30 tot 16.30 uur (deel 2) &
    • 25 mei 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 3)
  • juni 2020
    • 19 juni 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 1) en van 14.00 tot 16.00 uur (deel 2) &
    • 22 juni 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 3)
  • juli 2020
    • 16 juli 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 1) en van 14.00 tot 16.00 uur (deel 2) &
    • 17 juli 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 3)
  • september 2020
    • 25 september 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 1) en van 14.00 tot 16.00 uur (deel 2) &
    • 28 september 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 3)
  • oktober 2020
    • 30 oktober 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 1) en van 14.00 tot 16.00 uur (deel 2) &
    • 2 november 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 3)
  • december 2020
    • 17 december 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 1) en van 14.00 tot 16.00 uur (deel 2) &
    • 18 december 2020 van 10.00 tot 12.00 uur (deel 3)
Ja, ik doe mee »

Mijn unieke garantie

Vraag jij je af of deze training voor jou de moeite waard is? Ik bied je een unieke garantie waarbij je als je niet tevreden bent, dezelfde avond van de training mij per e-mail kunt laten weten waarom je niet tevreden bent. Je krijgt dan je complete investering retour (en je mag de bonussen houden). Waarom doe ik dat? Ik wil graag alleen super enthousiaste klanten die het gevoel hebben dat deze investering dubbel en dwars waard geweest is.

Leren door te doen!

Spreekt deze training Meer klanten met LinkedIn online via ZOOM je aan en wil je erbij zijn, klik dan op deze knop om je boeking te doen.

Judith de Pagter

PS: Het lijkt mij super leuk om met jou aan de slag te kunnen gaan zodat het jou ook gaat lukken om via LinkedIn succesvol aan meer klanten te komen! Zie je dan!

Wat zeggen klanten over mijn LinkedIn trainingen?

De kracht van Judith in haar social mediatrainingen is haar heldere, sterk praktijkgerichte kennisoverdracht. Ze heeft mij laten kennismaken met de vele toepassingsmogelijkheden van LinkedIn, zonder dat ik overvoerd raakte door informatie. Ik heb Judith in alle opzichten ervaren als een professional die ook oog heeft voor cursisten die minder vaardig zijn met social media. Dat blijkt ook uit haar zorgvuldige nazorg, die mij ertoe heeft aangezet echt met LinkedIn aan de slag te gaan en ook rendement te halen uit de training.”

Titia Vellenga

“Vorige week heb ik bij Judith een workshop LinkedIn gevolgd. Ondanks dat ik al jaren op LinkedIn te vinden ben, heb ik zo ontzettend veel geleerd. Judith is heel goed op de hoogte van alle (recente) mogelijkheden die LinkedIn te bieden heeft voor zzp-ers maar bijvoorbeeld ook voor bedrijven en werkzoekenden.
Judith is iemand met veel drive en enthousiasme. Ze kan informatie goed en begrijpelijk overbrengen en is bovendien een uitstekende netwerker. Je kunt veel van haar leren. Ik kan iedereen dan ook van harte aanbevelen een training bij haar te volgen. Bedankt Judith!”

Irene Lancker

Ja, ik schrijf mij in »