audience-1835917_640

Terug op LinkedIn: Evenementen

Jaren geleden was het mogelijk om op LinkedIn een evenement aan te maken. Ik heb het nog teruggevonden in mijn handleiding uit 2011. Door een evenement aan te maken, verbind je online netwerken met offline. Dat biedt je als ondernemer natuurlijk tal van mogelijkheden, aangezien je via LinkedIn eenvoudig een groot publiek kunt bereiken. Op […]

Lees verder 0
facebook-3479846_640

Haal meer uit je FEED op LinkedIn

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: je feed op LinkedIn bevindt zich op je homepagina, direct onder het blokje BIJDRAGE SCHRIJVEN. Het is de tijdlijn, waar bijdragen verschijnen uit je netwerk en waar ook gesponsorde berichten tussen staan. Welke bijdragen krijg je hier te zien? Het zijn de bijdragen van: je […]

Lees verder 0
online-3412473_640

Doe meer met de onderwijspagina op LinkedIn

Als je op LinkedIn je opleidingen aan je profiel toevoegt, vraagt LinkedIn om de naam van het opleidingsinstituut. Als de betreffende onderwijsinstelling een eigen onderwijspagina heeft op LinkedIn, dan krijg je het logo van het instituut te zien bij de opleiding. Vanaf dat moment maak je deel uit van de community van de onderwijsinstelling. Je […]

Lees verder 0
resume-2169945_640

Slim indelen van je online CV

Als zelfstandig trainer in LinkedIn krijg ik van de deelnemers heel wat vragen op me af. De meeste vragen staan niet op zichzelf en die vragen gebruik ik dan ook graag om een blog over te schrijven. Op die manier kunnen ook andere gebruikers van LinkedIn er kennis van nemen en hun voordeel mee kunnen […]

Lees verder 0
marketing-1466315_640 (1)

Méér rendement uit social media? 3 tips!

Online marketing is een vak apart en tijdens mijn LinkedIn-trainingen merk ik maar al te vaak dat de kennis hierover bij ondernemers tekortschiet. Succesvol op social media wil zeggen dat je er ook echt rendement, klanten of opdrachten uithaalt. Daarvoor is meer nodig dan alleen kennis van bijvoorbeeld LinkedIn. Je moet daarvoor ook weten hoe […]

Lees verder 0