LinkedIn training in company? Klik op deze link om offerte aan te vragen!

Haal meer uit LinkedIn

Blogs van Judith de Pagter - Training & Coaching in LinkedIn

Bedrijfspagina LinkedIn

Het verschil tussen een bedrijfspagina, showcase pagina en onderwijspagina in LinkedIn

LinkedIn probeert het gebruikers zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo hebben ze onlangs de keuze voor een zakelijke pagina (heet inmiddels pagina) eenvoudiger gemaakt. Toch leek het mij een goed idee om hier uit te leggen wat de keuzes zijn en wat ze voor je kunnen betekenen. 3 mogelijkheden zakelijke pagina’s Bedrijf Waarom zou je een pagina voor je bedrijf aanmaken op LinkedIn als je ook een website hebt? Een pagina is een volwaardig communicatiemiddel waarmee je content kunt delen […]

Een duurzaam cadeau? Denk eens een social media training!

In de supermarkten liggen al wekenlang de pepernoten in de schappen. De dagen worden korter en de feestdagen dienen zich aan. Tijd voor cadeautjes en eindejaarsgeschenken. En dat betekent weer op zoek naar iets origineels en waardevol om te geven. Daar wil je natuurlijk niet te lang mee wachten. Vandaar dat ik je nu al te hulp schiet. Bij desocialmediatraining.nl krijgen we namelijk regelmatig een aanvraag binnen die voor iemand anders is. Het is dan bedoeld als een cadeau. Onlangs […]

CV online tips

Een LinkedIn profiel maak je voor een ander

Het is een van mijn gevleugelde uitspraken als je bij mij een LinkedIn training volgt als je op zoek bent naar een baan of een stage: “Een LinkedIn profiel maak je niet voor jezelf, maar voor een ander.” En dan kijken regelmatig cursisten mij niet-begrijpend aan. Hoezo, voor een ander? Wat ik ermee bedoel is dat jouw LinkedIn profiel door een recruiter of potentiële werkgever op een heel andere manier wordt gelezen dan jij dat zelf doet. Want wat voor […]

Help geen rechten LinkedIn bedrijfspagina

Help! Niemand kan meer bij de bedrijfspagina

De afgelopen weken kreeg ik enkele vragen – of liever gezegd: noodkreten – van mensen die geen toegang meer hadden tot hun LinkedIn-account. Voor mij aanleiding om deze maand in twee blogs wat meer te vertellen over zorgvuldig accountbeheer. Want als je dat goed inricht en onderhoudt, voorkom je problemen als niet meer kunnen inloggen. Het vorige blog behandelde het primaire en secundaire emailadres. Deze keer gaat het over de bedrijfspagina. De noodkreet De hulpvraag die de aanleiding vormde voor […]

Help inloggen LinkedIn

Help! Ik kan niet meer inloggen

De afgelopen weken kreeg ik enkele vragen – of liever gezegd: noodkreten – van mensen die geen toegang meer hadden tot hun LinkedIn-account. Voor mij aanleiding om deze maand in twee blogs wat meer te vertellen over zorgvuldig accountbeheer. Want als je dat goed inricht en onderhoudt, voorkom je problemen als niet meer kunnen inloggen. Ander mailadres De eerste noodkreet had te maken met een mailadres dat niet meer bestond. Je kent dat wel. Je wisselt van internetprovider of je […]